НАШІ ВІДПОВІДІ
На Ваші питання
Як завантажити каталог з товарами?

Для того, щоб завантажити собі наш каталог товарів з описами, фотографіями та цінами, Вам необхідно перейти в пункт меню "Налаштування". В "Налаштуваннях категорій товарів" виберіть категорії, які Вас цікавлять, встановивши "галочки". Для того, щоб побачити підкатегорії, клікніть по назві головної категорії (наприклад, "Інструменти"). Трохи нижче в меню "налаштування" Ви побачите повний список марок та виробників. У цьому списку так само Ви можете вибрати бренди, які Вас цікавлять, або ж прибрати не цікаві. Далі натискаєте кнопку "Підтвердити", після чого обрані Вами налаштування вступлять в силу. Зверніть увагу на те, що дані опції впливають як на вивантажувані товари, так і на те як відображається каталог.

Далі Вам потрібно визначитися з форматом вивантаження каталогу. Наприклад, для імпорту товарів на торговельні майданчики, такі як "Пром" або "Закупка", Вам необхідно вибрати "Формат файлу вивантаження" - YML, "Тип вивантаження каталогу" - Повна, "Фотографії товару" - Доступні за посиланням. Після цього Вам необхідно натиснути на кнопку "Отримати файл". Коли будуть готові всі файли (фотографії і сам файл для імпорту), Вам на поштову скриньку, вказану при реєстрації, прийде посилання на завантаження файлу. Після закінчення імпорту Вам необхідно замінити це посилання на "Ваше посилання на поновлення цін і залишку". За цим посиланням рештки оновлюються кожні 10 хвилин.

Для імпорту на свій сайт (OpenCart або ocStore з використанням нашого модуля), на відміну від попереднього варіанту, потрібно вибрати "Фотографії товару" - Отримати в архіві.

Для ручного виставлення товарів на продаж, Вам підійде "Формат файлу" - XLSX.

Є і третій варіант експорту - постійне посилання в форматі XML. У меню "Налаштування" розділ "Вивантаження у форматі XML". Тут Вам потрібно заповнити поля (Назва магазину, компанії і посилання на магазин), дані яких необхідні для формування стандартного файлу XML. У цьому файлі міститься вся інформація по товарам. Дані у файлі за цим посиланням оновлюються кожні 60 хвилин. Якщо у Вас виникають труднощі з відкриттям файлу за вказаним посиланням, спробуйте скористатись браузером "Mozilla Firefox".

Якщо Ви хочете, щоб всі фотографії містили Ваш водяний знак, встановіть "галочку" в поле "Використовувати водяний знак" (при його наявності). Водяний знак Ви можете надіслати нам в форматі .png з прозорим фоном і з роздільною здатністю 1280 * 850 на електронну адресу: dropship.b2b.uk@gmail.com. В темі листа вкажіть "Водяний знак", в тілі листа обов'язково вкажіть ваші ПІБ, з якими Ви реєструвалися в нашій системі замовлень.

Рекомендується періодично оновлювати каталог. Це пов'язано як і зі зміною номенклатури виробником або постачальником, додаванням нових товарів, а також заповненням характеристик і описів, вже наявних, товарів.

Як вивантажити оновлені ціни і залишки до себе на сайт?

Для поновлення цін і залишків на своєму сайті, Ви можете скористатися трьома наявними варіантами:

  • Отримати файл оновлення цін і залишку. У меню "Налаштування" розділ "Вивантаження каталогу товарів".
    Тут Ви вибираєте "Формат файлу вивантаження" - YML або XLSX, "Тип вивантаження каталогу" - Оновлення цін і залишку і натискаєте кнопку "Отримати файл". Він буде завантажений в Вашому браузері.
  • Постійне посилання в форматі YML. У меню "Налаштування" розділ "Ваше посилання поновлення цін і залишку". Її вказуєте як файл імпорту на торговому майданчику або ж своєму інтернет-магазині, вказавши в налаштуваннях те, що оновлювати необхідно тільки ціни і залишки, тому що за цим посиланням інша інформація не передається. Дані у файлі за цим посиланням оновлюються кожні 10 хвилин.
  • Постійне посилання в форматі XML. У меню "Налаштування" розділ "Вивантаження у форматі XML". У цьому файлі міститься вся інформація по товарам. Дані у файлі за цим посиланням оновлюються кожні 60 хвилин.

Майте на увазі, що файли оновлення цін і залишку необхідно використовувати тільки після імпорту всього каталогу з товарами, тому що в ньому немає ні фото, ні описів з характеристиками.

Як зробити замовлення?

Для того, щоб зробити замовлення, Вам необхідно додати товар, який Вас цікавить у кошик, після чого натиснути кнопку "Оформити замовлення", у вікні заповнити форму з даними для оплати і доставки і в кінці натиснути на кнопку "Готово". Після цього Ваше замовлення пройде перевірку залишків по складу і видасть відповідь: - "Підтверджено, обробляється" - якщо весь товар в наявності; - "Потрібно коригування" - якщо ж все-таки якогось товару не виявилося. В цьому випадку Вам необхідно відредагувати склад замовлення. Для цього Вам потрібно в списку замовлень, у відповідному меню, клікнути по номеру замовлення, відредагувати склад замовлення і натиснути кнопку "Оновити замовлення" або ж "Скасувати замовлення". Поки замовлення не передане на склад, його можна змінити або ж скасувати замовлення повністю. Не сплачені замовлення з оплатою "На розрахунковий рахунок" не передаються на склад, поки по них не надійде оплата. Замовлення, оформлені "післяплатою" і з оплатою з особистого рахунку, оформляються до відправки відразу, як прийшла відповідь від складу про його готовність. Номер ТТН буде відображений в замовленні у відповідному полі. Після того, як товар буде доставлено кінцевому покупцеві і оплачено, на Ваш особистий рахунок зараховується заробіток по цьому замовленню. У кожну коробку вкладається накладна із зазначенням списку товарів, кількістю і ціною, вказаною при оформленні замовлення.

Увага! Обов'язково повідомте нам про оплату будь-яким, зручним для Вас, способом. Найкраще - це номер замовлення в коментарі до платежу.

Чи є мінімальна сума замовлення?

Сума мінімального замовлення за Вашою ціною не може бути менше 200 грн. Це пов'язано з тим, що обробка, зборка і відправка замовлень на такі суми є не рентабельною.

Як оплачується замовлення?

Є 4 варіанти відплати замовлення:

  1. На розрахунковий рахунок. Оплата замовлення здійснюється на наш рахунок, який надсилається на Ваш e-mail або приватним повідомленням у мессенджер. Оплата здійснюється за ціною, на яку оформлене замовлення, тому що ці дані беруться автоматично системою створення ТТН для відправки Новою Поштою.
  2. Кінцевий покупець оплачує замовлення безпосередньо нам. При такому варіанті не буде подвійнї комісії банку, тому що переказ буде один.
  3. Накладений платіж. Заробіток у цьому замовленні буде нарахований при отриманні нами цих коштів від Нової Пошти, відповідно до ціни на товари, зазначеної при оформленні замовлення.
  4. Оплата з особистого рахунку. Якщо у Вас на рахунку в особистому кабінеті достатньо коштів для оплати наявного замовлення, Ви можете використовувати ці кошти, а оплату від кінцевого покупця прийняти на свою особисту банківську карту або рахунок. Для цього Вам потрібно вибрати спосіб оплати "На розрахунковий рахунок" і встановити галочку в полі "Оплата замовлення з особистого рахунку" (при недостатньому балансі вона буде не активна). Ця функція може спростити роботу, позбавивши від необхідності виводити гроші з особистого рахунку.
Чи можу я оплатити доставку замовлення з особистого рахунку в системі Dropship B2B?

Так можете. На сторінці оформлення замовлення в самому низу є відповідна "галочка", яка буде активна тільки при наявності суми на Вашому рахунку, що перевищує 60 грн (Середня вартість послуги "Доставка" в компанії Нова Пошта). В такому випадку, коли Ваше замовлення буде зібрано і оформлений до відправки, відбудеться списання грошових коштів з Вашого рахунку на суму доставки. Послуга "Накладений платіж" (20 грн + 2% від суми) не може бути оплачена при відправці, тому що є ймовірність відмови від отримання товару, а, відповідно, і повернення грошей за не виконану послугу, що створило б проблеми для Нової Пошти.

Чи можна торгувати за іншими цінами і як це зробити?

У меню "Налаштування" в блоці "Вивантаження каталогу товарів" Ви можете вказати відсоток націнки до встановленої нами роздрібної ціни, який застосовується до відображення цієї ціни у товарів в каталозі і в файлах експорту YML і XLSX. В експорті XML є окреме налаштування націнки до роздрібної ціни у відсотках.

Роздрібна ціна на товар вказана на нашому сайті і заробіток пораховано з урахуванням того, що проданий товар буде за цією ціною. Роздрібну ціну Ви можете вказати свою (на скільки дорожче продасте, на стільки більше заробите по даному товару), але вона не повинна бути меншою за вказану на сайті більше ніж на 10%, але є винятки за деякими постачальникам, які не допускають зниження роздрібної ціни нижче встановленої ними.

Свою ціну товару Ви можете редагувати в кошику натиснувши на значок «стрілочка вгору» і «стрілочка вниз» поруч з ціною, або ж вписати свою ціну вручну.

Якщо ж Ви спробуєте вказати ціну нижче допустимої, система видасть Вам діалогове вікно, в якому Ви можете вказати причину заниження (наприклад, ціна не конкурентна, при цьому надішліть нам посилання на ресурси, де ціна нижча) і бажану ціну. Ваш запит буде оброблений в найкоротший термін.

Чи працюємо ми з післяплатою?

У разі, якщо Ви хочете працювати з післяплатою, то Вам необхідно внести грошові кошти на Ваш рахунок в особистому кабінеті (переказ на наш розрахунковий рахунок). Це необхідно для компенсації транспортних витрат в разі не забраного, кінцевим покупцем, товару з відділення транспортної компанії.

Скільки часу замовлення може зберігатися, очікуючи оплату?

Товари замовлення з оплатою "На розрахунковий рахунок" резервуються на 4 календарних дні (цього більш ніж достатньо для оплати), після чого статус цих замовлень буде змінений на "Скасовано".

Не сплачені замовлення не будуть передаватися на склад для збірки поки по них не надійде оплата.

Це не стосується замовлень з оплатою з особистого рахунку, безготівковою оплатою і післяплатою, які відправляються на склад відразу.

Як швидко відправляються замовлення?

Всі замовлення збираються в порядку черги і, в залежності від кількості замовлень, термін на відправку в деяких випадках може становити до 3-х днів. Якщо ж Ваш клієнт не може довго чекати і від терміну на відправку залежить успішність угоди, то напишіть нам про це і ми зробимо все можливе для того, щоб відправити це замовлення як можна швидше.

Скільки часу посилки зберігаються у відділенні Нової Пошти перед тим, як будуть повернуті?

У нашому особистому кабінеті Нової Пошти налаштоване авто повернення на 7-й день - це максимальний термін безкоштовного зберігання. Тобто посилка очікує свого одержувача тільки 7 днів. Не має значення оплачена вона чи відправлена післяплатою, після закінчення цього терміну всі посилки будуть повернуті нам. Якщо Вам потрібно продовжити термін зберігання, напишіть нам про це. Врахуйте, що вартість зберігання у відділенні Нової Пошти коштує 15-20 грн за одну добу, в залежності від розмірів посилки.

Що якщо товар виявився з браком або прислали не те, що замовляли?

У разі, якщо товар не забрано через брак або ж помилки складу, то всі транспортні витрати несе наша компанія.

Чи можливе повернення товару?

Повернення товару від кінцевого покупця можливе протягом 14-ти днів згідно «Закону про захист прав споживачів». Транспортні витрати в цьому випадку лягають на кінцевого покупця.

Яким чином здійснюється гарантійний ремонт

Товар на гарантійний ремонт кінцевий покупець відправляє за свій рахунок, а повернення товару з ремонту оплачуємо ми. У разі не гарантійного ремонту, доставку в обидві сторони оплачує покупець. Терміни ремонту в окремих випадках може складати від 14-ти до 30-ти днів.

Як отримати свою заробітну плату?

Прибуток з кожного твого продажу лягає на твій баланс, який ти можеш бачити в своєму особистому кабінеті

Залишити заявку на виведення коштів можна в будь-який момент, натиснувши кнопку "Вивести кошти" на верхній панелі і вказавши номер картки, ПІБ власника картки і суму, яку Ви хочете залишити на балансі.

Обробка вашого запиту займе до двох днів і кошти прийдуть на ваш рахунок

Чи є в нашій компанії бонусна програма?

Ми постійно працюємо над поліпшенням, модернізацією та оптимізацією нашої системи замовлень, і хочемо зробити її максимально зручною і комфортною для Вас і Вашого бізнесу. Для цього ми хочемо закликати Вас допомогти нам у цій справі. Напишіть нам Вашу пропозицію, і, якщо вона буде прийнята нами і виконана, Ви отримаєте ВИНАГОРОДЖЕННЯ за виконану роботу.

Що робити, якщо клієнт забрав замовлення з транспортної компанії, а потім з'ясувалося що з ним щось не так?

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії, покупець, в обов'язковому порядку, повинен оглянути товар на предмет відповідності замовлення і наявності видимих ​​дефектів або браку. У разі виникнення будь-яких проблем із замовленням, обов'язково зв'язатися з нами для їхнього розв'язання, не забираючи товар з відділення перевізника. Претензії з приводу складу замовлення, комплекту або ж видимих ​​дефектів, після отримання в відділенні транспортної компанії, не приймаються. Під час оформлення замовлення обов'язково повідомте про це Вашого покупця.

Де я можу торгувати Вашим товаром?

У якості ресурсів для торгівлі нашими товарами пропонуються наступні варіанти:

  • Давайте безкоштовні і платні оголошення на спеціальних сайтах, як наприклад, olx.ua і bigl.ua
  • Соціальні мережі - Facebook, Twitter, Instagram, Viber, WhatsApp, Телеграм, Живий журнал і інші
  • Створіть групу в соціальних мережах, наприклад Фейсбук. Запрошуйте підписників, які будуть вашими потенційними покупцями. Чим цікавіше група, тим більше підпиників. Так, і ще, не забувайте бути постійно на зв'язку, щоб покупці могли з вами зв'язатися в будь-який момент
  • Landing Page або односторінкові сайти, на створення яких йде не більше півгодини часу, але при цьому ви отримуєте власний високоефективний рекламний майданчик
  • Особисті сайти, створення яких також не займає багато часу і сил. Для сайтів на OpenCart і OcStore у нас є готові модулі імпорту товарів
  • Сайти ваших друзів, знайомих або родичів. Причому для торгівлі підходять як інформаційні, так і комерційні ресурси
  • Розсилки на поштові скриньки. Для цього не потрібно шукати електронні адреси користувачів, щоб кожному відправити розсилку з рекламним повідомленням. Відправляєте повідомлення своїм друзям, а вони в свою чергу поширюють вашу рекламу між своїх знайомих, друзів і так далі
  • Тизерні мережі - не знаєте, що це? Все просто, створюється рекламне оголошення, після чого ви завантажуєте його на спеціальних тизерних майданчиках, яких в інтернеті більш ніж достатньо. Однак враховуйте, що такий спосіб реклами платний, але і ефективний
  • Розсилки СМС-повідомлень на мобільні телефони. Сьогодні оператори пропонують безкоштовні СМС-повідомлення, і щоб вони не пропадали, зробіть розсилку серед своїх контактів, і результат гарантований
  • YouTube. Не знаєте, де ще можна рекламувати товар, тоді вам допоможе всесвітньо відомий портал YouTube. Створіть свій канал, ведіть свій блог, розповідайте цікаві факти на різні тематики, в тому числі і рекламуючи свої товари
  • Приймайте участь в форумах і пишіть коментарі на сайтах з цікавими статтями по вашому товару. Серед обговорень не забувайте прорекламувати себе і свій товар, і зацікавлені люди обов'язково з'являться
  • Пишіть відгуки на товари різних комерційних магазинів, і між рядків вказуйте, що такий товар можна купити зі знижкою у Вас. Звичайно, є ймовірність, що модератори не пропустять такі оголошення, але є такі сайти, де відгуки публікуються автоматично без підтвердження або схвалення власника порталу. Наприклад, публікувати відгуки можна на сайті otzovik.com

Ми також підготували для вас перелік ресурсів, через які Ви могли б займатися продажем:

  • zakupka.com

    prom.ua

    ria.ua

    bigl.ua

    skylots.org

    kidstaff.com.ua

    vcene.com


  • olx.ua

    gvanga.com

    bistro.net.ua

    ogolosha.com

    takinado.com.ua

    besplatka.ua

    obyava.ua


  • ukrainebazar.com

    klubok.com

    teremok.org.ua

    mynew.all.biz

    kloomba.com

    buysell.com.ua

  • bazar.ua

    place.ua

    bboard.com.ua

    udt.com.ua

    ss.ua

    prosto.ua

    board.com.ua


Як працювати з Prom.ua?

Для початку Вам необхідно імпортувати каталог з товарами.

Це робиться в особистому кабінеті в меню "Налаштування". У блоці "Налаштування категорій товарів" виберіть категорії, які Вас цікавлять, встановивши "галочки". Для того, щоб побачити підкатегорії, клікніть по назві головної категорії (наприклад, "Інструменти").

Трохи нижче в меню "налаштування" Ви побачите повний список марок та виробників. У цьому списку так само Ви можете вибрати бренди, які Вас зацікавили, або ж прибрати не цікаві.

Далі натискаєте кнопку "Підтвердити", після чого обрані Вами налаштування вступлять в силу.

Зверніть увагу на те, що обрані Вами налаштування впливають і на товари у вивантажені, і на відображення каталогу.

Далі Вам потрібно визначитися з форматом вивантаження каталогу. Наприклад, для імпорту товарів на торговельні майданчики, такі як пром або закупівля, Вам необхідно вибрати "Формат файлу вивантаження" - YML, "Тип вивантаження каталогу" - Повна, "Фотографії товару" - Доступні за посиланням, Націнка до роздрібної ціни - на Ваш розсуд (після введення націнки, необхідно натиснути кнопку "Оновити"). Після цього Вам необхідно натиснути на кнопку "Отримати файл". Коли будуть готові всі файли (фотографії і сам файл для імпорту), вам на поштову скриньку, вказану при реєстрації, прийде посилання на завантаження файлу, згідно з вашим вибором. Клацніть по цьому посиланню правою кнопкою миші і в контекстному меню виберіть "Копіювати адресу посилання". Це посилання Вам необхідно вказати в особистому кабінеті Прома в меню "Товари і послуги" - "Імпорт позицій" - Спосіб імпорту - Посилання.

Далі налаштуйте імпорт, відповідно до Ваших вимог, і натисніть кнопку "Зберегти налаштування", після чого натискаєте кнопку "Почати імпорт" в правому верхньому кутку і дочекатися закінчення процесу імпорту.

Якщо Пром видаватиме повідомлення про помилки в товарах, то ігноруйте їх, продовжуючи процес.

Після того, як імпорт товарів буде завершено, поміняйте посилання в особистому кабінеті на те, яке вказано в блоці "Ваше посилання поновлення цін і залишку" в пункті меню "Налаштування" на нашому сайті.